Saturday 2 November 2013

INFOMUDAH RAHSIA SEO

infomudah rahsia seo

Salam barjumpa kita di Artikel info mudah rahsia seo, sebenarnya Artikel ini sambungan dari Artikel yang lepas iaitu INFO MUDAH MELIHAT HASIL SEO BLOG ANDA


SEO" (Search Engine Optimization)" Untuk meningkatkan kedudukkan web atau blog anda di mesin pencari google atau (Search Engine)

Kenapa perlu kedudukkan diatas.! 

1.fungsinya adalah untuk mendapatkan pengunjung ke blog atau web anda melalui mesin pencari (search engine) iaitu Google, Yahoo, MSN dan banyak lagi..manfaatnya yang boleh anda ambil.

2.semakin tinggi rangking blog atau web anda di mesin pencari google, semakin banyaklah pengunjung yang mengunjungi blog dan web, Pentingnya SEO itu, sehingga ramai yang berusaha membinanya untuk web dan blog Kita, bahkan ia adalah wajib bagi para Blogger mahupun yang Baru atau Otai.

Sekiranya anda ingin memiliki Blog dan Web SEO ini anda mesti mengetahui apa yang kekurangan diblog dan web anda, oleh adanya infomudah melihat hasilseo blog anda, semuanya menjadi mudah, untuk anda memperbaiki Blog dan Web anda menjadi SEO sebenar, Cara menilai SEO adalah poin yang anda dapat, Seandainya anda mendapat Secor 100% bermakna anda sudah pun mempunya SEO tahap yang Tertinggi SEO.

Tetapi anda harus ingat setiap kali anda membuat Artikel baru dan Widget mahupun Edit HTML
SEO blog dan web anda akan berubah Sekiranya anda tersalah langkah.. Untuk mengetahui cara yang betul mengenainya saya akan kongsikan dan membuat artikel cara menguna dan memedit html yang dapat kekalkan SEO di blog dan web anda..

Sekian sahaja Artikel info mudah rahsia seo yang ingin saya kongsikan,

semoga ia memanfaat bagi anda..Berjumpa lagi di Artikel yang seterusnya.

0 comments:

Post a Comment

SEO Reports for infomudahseo.blogspot.com

Baca info dan trik yang lain disini

Followers